Használt autót, tehergépkocsit,
autóbuszt vásárolt külföldön? Esetleg kombit a vállalkozásához? Minél előbb szeretné
is regisztrálni Szerbiában? Ahogy Móricka elképzeli… Türelem. Mi egy különleges
országban élünk…
A Közlekedésbiztonsági Ügynökség
hatáskörébe tartozik, hogy a behozott kocsikat átvizsgálja, hogy megállapítsa,
alkalmasak-e a mi tökéletes állapotban lévő útjainkra. Az igazgatónak alá kell
írnia az okmányokat, jóvá kell hagynia a vámkezelésre vonatkozó kérelmeket. Itt
jön a bibi! A Közlekedésbiztonsági Ügynökségnek már több mint egy hónapja nincs
kinevezett igazgatója. A régié, Jasmina Milošević megbízott igazgatóé július
10-én lejárt, újat meg még nem választottak. A fantasztikusan működő
ügyintézésbe egy kis jogi hézag csúszott be. Nincs aláíró, nincs regisztrálás. Természetesen,
ezért sem felelős senki sem…
A mindent jól tudó kormányunk nem tanult
a hibájából. Ugyanilyen eset fordult elő 2015-ben is, akkor egy hónapos volt ez
a huzavona. Ezért haladó az ország, mert ezt már túllépték…
A papírért különben 100 eurót kell
fizetni. Hiába adták ki a németek, hogy az autó közlekedésbiztonsági
szempontból megfelelő műszaki állapotban van, nálunk is ellenőrizni kell ezt. Papír
nélkül pedig nem lehet regisztrálni a járművet.
A Közlekedési Minisztériumban nincs
illetékes, aki a kialakult helyzetet megoldaná, a Szerb Kormány ülésén kell
kinevezni az igazgatót. Sok
aláírnivalója lesz már rögtön a kezdetek kezdetén, ugyanis több ezer gépjármű
várakozik a vámon ellenőrzésre.
Hogy mikor oldódik meg a használt autók
beszállítóinak többhetes gondja? Ki tudja… Várakozó állásponton van mindenki…
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése